Ostoehdot
Hinnat ja maksaminen
Tilaukset lähetetään Ruotsista. Sinun asiakkaana täytyy itse lisätä tilaus nettikaupassa, me emme saa tehdä sitä puolestasi. Ostoskorissa voit nähdä kokonaishinnan, sisältäen kaikki maksut, rahdin ja arvonlisäveron. EU:n ulkopuolelle toimitettaessa voivat arvonlisävero, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.
Tietoa maksutavasta:
Klarna Checkout
Klarnan ehdot Löytyvät linkistä: Ehdot Klarna Checkout
Toimitukset
Me pakkaamme tilaukset yleensä päivittäin. PostNord noutaa lähetykset joka toinen arkipäivä klo 12:00. Toimitusaika näkyy ostoskorissa toimitustavan alapuolella. Jos tuotteella on eriävä toimitusaika, se näkyy tuotteen vieressä. (useimmiten 3-6 arkipäivää). Kun tilaus on lähtenyt meiltä, saat ilmoituksen sähköpostiisi: ”TILAUKSESI ON LÄHETETTY” sekä pakettitunnuksen. Kun tilaus on perillä noutopisteessä, saat ilmoituksen tekstiviestillä. Pakkaamme kaikki tuotteet huolellisesti, älä koskaan hyväksy vahingoittunutta toimitusta. Lähettäjänä olemme vastuussa siitä, että saat tilauksesi. Kadonneet toimitukset reklamoidaan meille aikaisintaan 10 arkipäivän kuluessa viimeisimmästä seurantiedosta. Postnord käsittelee valitukset viimeistään 60 päivän kuluessa. Joskus ilmenee toimitusviivästyksiä, joihin emme pysty vaikuttamaan. Näissä tapauksissa emme ole korvausvelvollisia aiheutuneesta viiveestä. Tavaran toimitusvastuu siirtyy sinulle, kun se on toimitettu kuljettajan seurantatietojen mukaan.
Noutamattomasta paketista laskutetaan 25 €. Jos ilmoitat virheellisen postinumeron tai käytät virheellistä rahtiseteliä (rahtisetelimme ovat voimassa 60 päivää) ja postnord laskuttaa meitä, laskutetaan vastaava summa 16 €.
Tietoa toimitustavasta:
Ulkomaankirje 1:a-luokka
Toimitetaan postilaatikkoosi tai lähimpään postitoimipisteeseesi. Normaali toimitusaika: 3-20 arkipäivää maasta riippuen. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.
PostNord MyPack Collect ulkomaat (postipaketti SE-FI)
Toimitetaan lähimpään postitoimipisteeseen. Täysi jäljitettävyys ja tavaravakuutus. Paluulähetys sisältyy pakettiin. Normaali toimitusaika Ruotsista Suomi: 3-6 arkipäivää. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.
Postnord Parcel (yrityspaketti)
VAIN YRITYKSILLE. Toimitus suoraan ovelle. Täysi jäljitettävyys ja tavaravakuutus. Normaali toimitusaika: 3-20 arkipäivää maasta riippuen. EU:n ulkopuolelle kuljettaessa voivat ALV, tulli ja käsittelymaksut kasvaa.
Palautus- ja vaihto-oikeus
Tarjoamme avoimet osto- ja vaihtooikeudet 60 päiväksi. Nämä ehdot koskevat myös yrityksiä ja viranomaisia. Palautus- ja vaihtoaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palautus- tai vaihto-oikeutta käytettäessä asiakaspalveluun EI tarvitse ottaa yhteyttä etukäteen.
Sinulla on oikeus tarkistaa tuote ja kokeilla sitä tietyssä määrin. Vaihdon/palautuksen yhteydessä kuluttajana sinulla ei aina ole oikeutta täyteen hyvitykseen. Toimitusmaksuja ei palauteta. Jos tuotteessa näkyy käytön tai huolimattoman käsittelyn jälkiä, , tupakan/hajuveden hajua tai eläimen hiuksia, pidättää Bucken Sweden AB oikeuden vähentää takaisinmaksusta tuotteen arvonalenemista vastaava määrä. Pidätämme oikeuden vähentää lisäkustannukset poikkeustapauksissa, jotka eivät johda lopulliseen kauppaan. Tällaiset hinnanalennukset voivat vaikuttaa tuotteen kokonaishintaan. Jotta palautamme tuotteen koko hinnan takaisin, saa tuotetta olla käytetty saman verran kuin fyysisessä kaupassa olevia tuotteita.
Jos käytät palautusoikeuttasi, maksamme sinulle 14 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Takaisinmaksu tilillesi tapahtuu automaattisesti oston yhteydessä valitsemallasi maksutavalla.
Suosittelemme, että käytät paketista löytyvää paluurahtiseteliä, jotta voimme helposti seurata pakettia. Asiakkaan pitää itse maksaa palautus. Jos käytät palautukseen ennalta maksettua palautusrahtiseteliä, veloitamme sinulta 8 € palauttaessa Ruotsissa. Palauttaessa Ruotsin ulkopuolelta, veloitetaan 15 €. Summa vähennetään palautettavien tuotteiden hyvityksestä. Kokoa vaihtaessa et maksa mitään, se on ilmaista.
Jos sinun on täysin välttämätöntä valita toinen rahtiyhtiö kuin Postnord, täytyy palautus lähettää YRITYSPAKETTINA alla olevaan osoitteeseen.
Bucken Sweden AB
Simonstorp 3
671 98 Gunnarskog
SWEDEN
Näin VAIHDAT tuotteesi (koon vaihto)::
1. Kirjoita pakkausseteliin mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Lisää pakkausseteli pakettiin vaihdettavan tuotteen sekä lisävarusteiden. Koon vaihdon yhteydessä ei tarvitse palauttaa tuotteen mukana tulleita varusteita, esimerkiksi Laturi, paristot, laukku, manuaali, väripakkaukset jne niin että paketti on mahdollisimman pieni.
2. Käytä mukana toimitettu ennalta maksettu paluurahtiseteli. Liitä paluurahtiseteli pakettiin ja jätä lähetys Postnordin toimipisteeseen.
3. Ota lähetystunnus talteen, joka on palautusrahtisetelissä, tai säästä kuitti, jotta voit seurata pakettia. Vaihto kestää noin 5-10 arkipäivää lähetyksen luovuttamisesta paketin vastaanottamiseen.
Näin PALAUTAT tuotteesi (oston palautus):
1. Kirjoita pakettiseteliin, että haluat palauttaa tuotteen. Kirjoita mielellään myös palautuksesi syy. Lisää pakettiseteli pakettiin tuotteen kanssa, jonka haluat palauttaa.
2. Käytä mukana toimitettu ennalta maksettu paluurahtiseteli. Liitä paluurahtiseteli pakettiin ja jätä lähetys Postnordin toimipisteeseen.
3. Palautus kestää noin 5-10 arkipäivää lähetyksen luovuttamisesta rahojen näkymiseen tililläsi. Ota lähetystunnus talteen, joka on palautusrahtisetelissä, tai säästä kuitti, jotta voit itse seurata pakettia.
Takuut ja huolto (Reklamaatio)
Bucken Sweden AB sitoutuu kantamaan vastuun tuotteen toiminnasta. Takaamme:
- 1 vuoden takuu normaalilla käytöllä.
- 4 kuukauden takuu kaupalliseen, ammattimaiseen, vuokraamiseen tai vastaavaan käyttöön.
- 3 vuoden reklamaatio-oikeus alkuperäisestä viasta, joka on ollut olemassa toimituksesta lähtien.
Takuu- ja reklamaatioaika alkaa kulua tuotteen ostopäivästä. Säilytä ostoasiakirja, se on takuutodistuksesi. On suositeltavaa, että tarkistat tuotteen heti sen saavuttua varmistaaksesi sen olevan oikea ja virheetön. Ennen kuin reklamoit, sinun tulee varmistaa, että tuotteessa oleva vika ei ole vain käsittelyvirhe. Jos ainakin KAHDELLA tuotteella on sama ”ongelma”, voi tämä johtua käyttövirheestä, tai sitten tuote on suunniteltu toimimaan niin. Tarkista ohjekirjasta vielä kerran, tai ota yhteyttä asiakaspalveluun niin me autamme.
Palautettavat vialliset tuotteet tulee käsitellä ja pakata ikään kuin ne olisivat virheettömiä. Sinä kuluttajana olet vastuussa pakkauksesta ja tuotteesta, kunnes saamme sen. Usein valituksen käsittelee kaksi eri teknikkoa, 1-5 arkipäivässä. Tuotteet, joissa on takuuseen kuuluva vika korjataan tai vaihdetaan vastaavaan tuotteeseen, jolla on vastaava toiminto tai suorituskyky. Halutessasi voit tilata meiltä myös yksittäisiä tavaroita/varaosia kuten esimerkiksi hanskaparin, akun jne., jotta kaikkea ei tarvitse ostaa uudestaan. Jos palautuksen syy on reklamaatio eikä vikaa pystytä todentamaan, joudut maksamaan 25 € + edestakaisen rahdin. Rahtikustannukset veloitetaan Postnordin hinnaston mukaan.
Takuu ei ole voimassa:
-Onnettomuudessa, käyttövirheissä tai hoito- ja huolto-ohjeiden laiminlyöneissä.
-Huolimattomuudesta johtuvissa vahingoissa tai virheissä, epätavallisessa käytössä tai kulumisessa.
- Rikkinäiset saumat, vetoketjut tai kontaktit, jos vika toistuu jatkuvasti (merkki laiminlyönnistä).
- Jos sarjanumero puuttuu valmistuspäivämäärästä (YY-MM).
Näin REKLAMOIT tuotteesta:
1.Tarvitsemme KIRJALLISEN kuvauksen ongelmasta, jonka huomasit tuotteessa ENNEN palautusta, jotta tieto voidaan välittää teknikoille.
2.Jos teknikot päättävät, että tuotteesta etsitään vikaa, lähetämme palautusrahtisetelin, jota voit käyttää tuotteen palauttamiseen.
3.Palautus lähetetään alla olevaan osoitteeseen:
Bucken Sweden AB
Simonstorp 3
671 98 Gunnarskog
SWEDEN
Tietosuojakäytäntö
Genreal Data Protection Regulation (yleinen tietosuoja-asetus) on EU:n asetus, joka säätelee sitä, miten saamme käsitellä henkilötietoja. Henkilötiedoilla tarkoitetaan tietoja, jotka voidaan yhdistää yksittäiseen henkilöön.
Bucken Sweden AB on vastuussa henkilötietojen käsittelystä, jotka asiakkaana annat meille, ja joita me käsittelemme voidaksemme hallinnoida ostoasi, sekä myös markkinointia, jos olet tilannut uutiskirjeen. Tallennamme seuraavat tiedot ostos- ja asiakastietojen käsittely varten: etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti ja ostohistoria. Laskulla maksettaessa säilytämme myös henkilönumeron. Säilytämme tietoja 7 vuotta ostohetkestä lukien kirjanpitolain vuoksi. Sinulla on oikeus saada tietoja, joita sinusta on rekisteröity. Jos tiedoissa on virheitä, puutteita tai ne ovat merkityksettömiä, voit pyytää tietojen muuttamista tai poistamista. Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostilla.
Emme koskaan luovuta henkilötietoja, sähköposteja tai muita asiakastietoja asiaankuulumattomille kolmansille osapuolille, lukuun ottamatta alla mainittuja tahoja.
Järjestelmätoimittaja: Meidän tarvitsee jakaa jotain tilauksesi käsittelyyn ja hallitsemiseen liittyviä tietoja järjestelmätoimittajan kanssa. Käytämme seuraavia järjestelmätoimittajia: Nordisk E-handel (verkkokauppa), nShift (logistiikka), Fortnox (liiketoimintajärjestelmä) ja Gmail(sähköposti)
-Maksuliikenne: Tietoja tallennetaan maksun suorittamiseksi, mutta myös suojellaksemme sinua petoksilta. Käytämme seuraavia maksuvälineitä: Klarna, PayPal, Swish ja BankGiro
-Rahtiyhtiöt: Toimittaaksemme tilauksesi meidän täytyy jakaa tietoa rahtiyhtiön kanssa. Käyttämämme rahtiyhtiö: Postnord.
Muuta
Hoidamme kaiken liiketoiminnan kirjallisesti, koska tämä helpottaa todentamaan sen mitä on sovittu.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin kirjoitusvirheisiin (koskee myös ohjekirjoja ja pakkauksia)
Pidätämme oikeuden ilmeisiin hintavirheisiin ja oikeuden kaupan perumiseen.
Pidämme oikeuden muuttaa hintoja ja muuttaa myyntiehtojamme, milloin vain.
Katso myös kuluttajaviraston etäsopimuslaki ja verkkokauppa.